11/16/2010

Sad day :c

Good afternoon!

Hebben jullie ook wel eens zo een dag dat je het liefst alleen wilt worden gelaten, dat niemand je probeert op te vrolijken? Pff, ik had vandaag dus zo een dag. Het begon al zo lekker, mijn band was lek dus moest ik op de fiets van mijn moeder. Die is ook op het eind van zijn latijn, want dankzij die fiets werd ik bijna aangereden en reed ik iedereen bijna aan. Als ik me zo 's ochtends vroeg voel, weet ik al dat iedereen me met rust moet laten, zelfs mijn beste vriend (alleen voor zijn eigen bestwil, als hij dan te veel zegt word ik boos op hem en krijg ik spijt). Gelukkig was ik om twee uur uit, na een uur  nakomen (tsja, als je een rotdag heb kan dat natuurlijk niet anders), en kon ik lekker even knuffelen met mijn hondjes. Links is Jerro en rechts is Barry, sorry voor de slechte kwaliteit.  
Have a nice day!
Liefs Danique

1 opmerking:

SABINNA and DAVID zei

lovely blog, your header is great!!

xx, Sabinna and David

http://broken-cookies.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...