8/30/2011

Postcrossing.



Misschien hebben jullie er wel eens van gehoord, maar misschien ook niet. Daarom ga ik nu wat over de term 'postcrossing' vertellen.
Kort uitgelegd: je meld je aan op de website http://postcrossing.com, meld je aan, krijgt een adres van iemand anders die aangemeld is (van over heel de wereld) en stuurt een kaartje naar hem/haar.
Ik heb het idee uit de krant, stond een heel artikel over van mensen die al honderden of duizenden kaarten hebben gestuurd en ontvangen.
Dus ben ik mezelf gisteren enthousiast gaan aanmelden. Toen ik klikte op 'Send A Postcard' hoopte ik heel erg op een adres van iemand uit Engeland.
En raad eens... Ja, iemand uit Engeland!
Mijn beste vriendin Tessa heeft zich ook meteen aangemeld en moet een kaartje sturen naar iemand uit Los Angeles en Zweden, en haar zus iemand uit Polen.
Reden genoeg om je ook aan te melden, want post krijgen is en blijft leuk.
http://postcrossing.com 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...