3/15/2011

Wauw...

'Het lijkt wel of we tegenwoordig leven om te werken, in plaats van andersom, zoals vroeger het geval was.'

Dit stond in het tijdschrift Libelle. Ik zat er laatst ook al aan te denken: scholen stomen leerlingen alleen maar klaar voor werk, en veel te weinig op het leven. Horen we later niet een leuk leven te hebben en daarbij een baan te hebben in plaats van werken en daaromheen een leven? Ja!

Ik vertel dit omdat ik wel even benieuwd ben hoe jullie hierover denken (: Dus, tell me!

4 opmerkingen:

Cynthia zei

jaa vind ik ook hoor, anders werk je je hele leven kapot, en vergeet je leuke dingen te doen in het leven!! haha.

Tessa zei

Je kunt het ook zien als nu werken voor een toekomstig goed leven (:

maar ik snap het punt

Demi zei

Ja, inderdaad, we worden nu ook al gevraagd om te kiezen wat je later wilt doen enzo, dat kan je niet weten als je nog maar 14 / 15 bent .
Ik ben het volledig met je eens ^^

Steeen zei

Ik studeer en geef zelf les, Biologie dus ik ben niet zo afschuwelijk toekomstgeriht. Maar ik vertel je wel, je moet hard werken wil je tegenwoordig genoeg verdienen om rustig en lekker te kunnen leven :')
Maar nu je nog zo jong ben moet je proberen van je hobby je werk te maken, dan weet je zeker dat je't later naar je zin hebt of je nu aan het werk ben of rustig thuis zit.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...