12/31/2010

Almost 2011


Gooooooodmorningg (:
Ik heb een tijdje niet gepost omdat mijn beste vriendin hier was, ze woont aan de andere kant van Nederland :c. En ik heb 'Zielen' aka 'The Host' gekregen van haar, echt zo een super mooi boek! In het begin is het heel erg moeilijk, maar na een tijdje wil je niet meer ophouden met lezen ;-).
Verder heb ik met kerst niet zoveel gedaan, ik moest eerst werken en daarna heb ik daar kreeft gegeten, en dat doe ik nooit meer! Het is verschrikkelijk moeilijk uit elkaar te halen, en ik vond het nog niet eens lekker ook :(. Ik hoop dat jullie kerst-dinner lekkerder was!
En dan heb je weer het vuurwerk. Bah. Ik begrijp nog altijd niet wat er leuk aan is om een beetje dingen aan te steken, weg te gooien en te horen knallen. Het enige leuke vind ik als het net 00.00 u is geworden, dan is het tenminste mooi vuurwerk. (:

Dan heb ik nog een probleem. Ik weet gewoon níét wat richting ik op moet als ik met mavo klaar ben. Ik wil wel iets met mode en design, en waarschijnlijk naar het ROC dan. Maar ik weet het gewoon niet. :(
Wat voor opleiding gaan jullie doen of doen jullie nu? Misschien inspireert het me, haha.

Fijne dag nog, lekker veel oliebollen eten, drinken, wat je ook wilt; maar maak plezier :) En een fijn begin van 2011!
Tumblr_leaec4hlza1qeyvkpo1_400_large
Happy_large
©plaatjes van weheartit

4 opmerkingen:

Lees even aub zei

aahh dankje :'D ik ga je terug volgen want jou blog is leuk(:
ja ik doe geen opleiding.
middelbareschool D: *behalve als dat een opleiding is. maar ik vind dat gewoon school :D*
je moet astronaut worden! o:
kan je in de ruimte zweven enzo
dat is chill. 8D
xx

Lees even aub zei

OH
en jij ook fijn leuk interessant geweldig gezond voorspoedig *?* superawesome chill 2011 :D

Lemony zei

Jij ook een fijn 2011!
Haha, ik drukte net op dat varkentje bovenaan je pagina, schrok me echt dood. xD

Unknown zei

Dankje voor je reactie & leuk dat je me volgt, haha je bent mn eerste volger :']
Ik volg jou ook ! ♥

http://likelovelystuff.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...