12/23/2010

Room service!

Hiiiiiiii lieve followers, ik vond dat het wel eens tijd werd voor een rondleiding in mijn kamer! Het is tenslotte vakantie, en ik verveel me nog steeds, dus tijd genoeg. Ik ben trouwens weer van kamer gewisselt met mijn zus, dus gelukkig slaap ik weer op zolder! By the way, mijn kamer was een rommeltje toen ik de foto's maakte, ondertussen heb ik hem weer opgeruimd hoor! ;)

Als je binnenkomt en naar links kijkt, zie je mijn bed, tv, en al die dingetjes.
Als je naar rechts kijkt zie je mijn bureau, kledingkast en spiegel enzo.

  
 





Dit was mijn kamer, zoals je ziet is hij niet zo speciaal., maar ik ben er nog hard mee bezig! :)

Oh ja, ik heb natuurlijk ook nog heel veel gekocht toen ik in Londen was, maar deze twee dingen zijn absoluut mijn trots: lange kettingen met klokje eraan

















Vanmidddag ga ik koekjes bakken, en daar zal ik nog foto's van maken! -als ik een fototoestel kan vinden, mijn zus heeft de mijne namelijk gejat-
Hoe ziet jullie kamer eruit?
Have a nice day guyssssss! ;3

3 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie kamer heb je!

Kat zei

nice room!

katslovefashion.blogspot.com

Juf Valerie Coveliers zei

Prettige feestdagen!

Leuke blog heb je!
&. Misschien kunnen we elkaar volgen?

+ Join my GIVEAWAY! (laatste dagen)

Liefs, Valerie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...