2/05/2011

5th of february

Hii there!

Zoals ik gisteren had verteld ben ik vandaag naar de kringloopwinkel geweest. En het was totaal niet zoals ik had verwacht! Zo open, netjes, geordend en schoon dat het niet eens op een kringloopwinkel leek. Je betaalt dan wel iets meer als een normale kringloop, maar ze zoeken alles heel goed uit en nemen alleen schone dingen, of dingen die nog verpakt zijn aan.
Mijn aanwinsten:
- Een fotolijst geschildert in een zachtroze kleur.
-toilettas met bloemetjes, bessen, aardbeien en frambozen :').
-hoofdband/oorwarmers. Zoiets vind ik nu nooit in een normale winkel, lang leve vintage!
-Boven: Neem nou Londen. Een boekje waar alles over Londen in staat, alle straten, bioscopen, de mensen enzo!
Links: Lord Of The Rings, het eerste boek. Ik heb deze nog nooit gelezen, en aangezien ik altijd Harry Potter lees dacht ik dat ik deze serie weleens kan uitproberen.
Rechts: New Moon in het Engels. Heb deze in het Nederlands al vaak genoeg gelezen, en in het Engels is altijd toch wat leuker.

- Een bladzijde over Oxford Street uit Neem nou Londen.

Dusss, voor de eerste keer in de kringloop ben ik goed geslaagd! Oh ja, en mijn nieuwe achtergrond is eindelijk gelukt. Wat vinden jullie ervan? Een nieuwe header komt er nog aan, deze past er niet meer zo goed bij :')
Nu ga ik lekker spareribs eten, hmmmm, en vanavond of morgen komt de nieuwe header erop!
xoxx Danique

5 opmerkingen:

Cynthia zei

Heee, leuke dingetjes heb je gekocht! die toilettas is echt lief !!


xxx

Denise zei

Leuk! Nieuwe maan heb ik net gisteren geleend uit de bieb, ik ben net begonnen met lezen.

Tessa zei

Aaah superleuk <3 Je moet wel zeggen of LOTR boek ook leuk is. De film is iig wel geweldig

XXXXXXXXXXXXXX

Roshelle | Life Of Roshelle zei

Leeeeeeeuk!

http://lifeofroshelle.blogspot.com/

Aimée zei

Ik heb een keer een hele goede fohn in een tweedehandswinkel gekocht voor 4,50 haha en een hele grote discobal voor 7,50 (zon ding is nieuw 45 euro ofzo misschien wel meer)
geweldig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...