2/04/2011

Yessss

Tumblr_ldfu2gh5ol1qb8xoho1_500_large
En het is weer weekend. Wat gaat de tijd toch snel! Elke maandag denk ik: 'He verdorie, weer 5 dagen tot het weekend is.' Op dinsdag denk ik: 'Maandag overleefd, laat de week maar beginnen!' Op woensdag denk ik: 'Ik moet nog eventjes volhouden.' Op donderdag denk ik: 'Weekend weekend weekend weekend weekend...' Op vrijdag denk ik: 'HET IS WEEKEND'. Op zaterdag denk ik: 'Het weekend is weer bijna voorbij :(' En op zondag denk ik: 'Vaarwel weekend, hallo school.'

22:11. Ik heb net iets geweldigs ontdekt. Ik heb jullie laatst verteld dat ik The Host van Stephenie Meyer aan het lezen was, hé? Dus ik bedacht dat ik weleens leuke plaatjes daarvan kon zoeken bij weheartit. Kom ik dit plaatje tegen:
The_host_movie_poster_11_by_thesearchingeyes_large
'In theatres summer 2011'. IS DAT NIET GEWELDIG? Nu krijg je eindelijk het gezicht bij de namen te zien. Ik bedacht een tijdje geleden al 'Wat zou het geweldig zijn als ze hier een film van maakten.' En nu doen ze het gewoon. Thanks Hollywood!

22:51. Ik vergeet heel de tijd dat ik met een post bezig ben, wat slecht haha. Ik ben ondertussen druk mijn achtergrond aan het veranderen zoals jullie misschien wel hebben gezien, en ik moet echt nog veel aanpassen. Ik hoop dat jullie hem uiteindelijk leuk zullen vinden! Ik ga eens lekker naar bed toe, en genieten van mijn weekend. Morgen ga ik hopelijk naar de kringloopwinkel bij een dorp verderop, ik hoop wat leuke dingetjes te kunnen scoren en ik zal er foto's van maken!

Love Danique

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...