2/25/2011

Stylish blogger award

 
En nu heb ook ik de eer om de Stylish Blogger Award te krijgen. Ik heb de award gekregen van Lisanne, thanks again! (:
Wat moet je doen wanneer je deze hebt gekregen?
1. Bedank degene waarvan je de award hebt gekregen. 
2. Vertel 10 funny facts over jezelf.
3. Geef de award door aan 5 mensen.

Ik geef de Stylish Blogger Award door aan:
-Tessa
-Cynthia
-Demi
-Camille
-En als jij je nu aangesproken voelt mag je hem ook kopiëren :')

Fact number one:
Wanneer ik alleen thuis ben vind ik het heerlijk om verschrikkelijk gek te doen of zo hard mogelijk mee te zingen. Dansen in de kamer vind ik ook leuk, al let ik dan wel even op of de overburen niet kijken.

Fact number two:
Ik ben heel kieskeurig in mijn eten. Zo vind ik paprika heel erg lekker, maar niet als het gebakken is, net als komkommer en tomaat.

Fact number three:
Ik ben vroeger héél vaak met een afstandsbediening het dorp ingegaan, om vervolgens erg vervelend te doen en de tv op andere zenders te zetten, of gewoon uit te doen. Wat een lol heb ik daaraan beleefd (:

Fact number four:
Ik ben verslaafd aan Zylom.com, en dan vooral de mode spelletjes en zoekspelletjes, haha.

Fact number five:
Ik hou van de natuur, de zon, de regen, het universum en alles eromheen. Al is dit niet zo een grappig/interessant feitje, ik deel het toch even mee (:

Fact number six:
Ik huil snel bij films of boeken, emotioneel mens dat ik ben. Bij boeken zelfs nog eerder als bij films. In het boek 'The Lovely Bones' (in het Nederlands De Wijde Hemel) staat deze tekst:

'Niet zo diep onder de aarde waren de holen van de wilde konijnen waar ik zo dol op was, die schattige beestjes die de groenten en bloemen uit de buurt opvraten en die soms zonder het te weten vergif in hun holen brachten. En binnen in de aarde, ver weg van de man of vrouw die vergiftigd voedsel in de tuin had gelegd, ging een hele konijnenfamilie dan dicht tegen elkaar aan liggen en stierf.'

Bij deze tekst kon ik ook écht mijn tranen niet binnen houden. Het kwam ook wel omdat het net op dat stuk gewoon zielig was in het boek, maar dan nog haha.

Fact number seven:
Ik ga serieus nooit naar concerten. De enige die ik live heb gezien zijn K3, Kabouter Plop, Guus Meeuwis en alle 'beroemdheden' die op de markt in Middelburg als Indianen rondhuppelen.

Fact number eight:
Ik heb de irritante gewoonte, al zo lang als ik me kan herinneren, dat ik meeneurie met liedjes. Ik dacht altijd dat ik het superzachtjes deed, totdat ik pasgeleden met een vriend mee reed in de auto en later zei dat hij me ALTIJD hoorde. Busted!

Fact number nine:
Ik vind eieren héél erg lekker. Elke zondagochtend kom ik beneden en staat er een zachtgekookt eitje voor me klaar. Alleen heb ik soms toch een schuldgevoel, ik éét gewoon kuikentjes op! Ik zet me dan altijd maar snel over die gedachte heen, ik vind ei veel te lekker om eiertariër te worden.

Fact number ten:
Het laatste feitje is dat ik absoluut geen feiten meer weet. Morgen misschien wel, maar ik wil deze post nú posten aangezien ik de award gisteren al heb gekregen (: Dus, 9 feitjes over mij.

Alvast welterusten!
Liefs, Danique

3 opmerkingen:

Cynthia zei

aaah wat leuk ! ik ga hem zo ook doen, thankss :)

From the start till the end zei

Leuk!

Jan zei

Gefeliciteerd ermee (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...