2/16/2011

Day 10 - Horcruxes or Hallows

Ennnn weer een dag van de Harry Potter Challenge, sorry sorry dat ik zo weinig post de laatste twee weken, er valt serieus niet zoveel te posten. Ik ben hard aan het sparen voor een spiegelreflex en daarna ga ik heel veel voor mijn blog fotograferen.
De challenge van vandaag: Horcruxes or Hallows, Gruzielementen of Relieken?
Ik ga voor de relieken, en dat is denk ik heel erg voor de hand liggend. Want wanneer je een gruzielement moet maken, moet je eerst een mens doden, dat doe ik toch liever niet. Wanneer je voor de relieken gaat hoef je de steen en onzichtbaarheidsmantel alleen te vinden, en de zegevlier van zijn vorige eigenaar af te pakken. Je hoeft de vorige eigenaar niet vermoorden, Harry deed dat in Harry Potter and the Deathly Hallows ook niet toen hij de toverstok van Draco afpakte :).

Welke van de twee zouden jullie kiezen?
Tumblr_lchs44cjfg1qey5lyo1_500_large
©weheartit

1 opmerking:

From the start till the end zei

Hallows! Ik hou niet zo van mensen vermoorden.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...