2/08/2011

Day 7 - Favorite female character and why

Day 7 - Favorite female character and why

Mijn favoriete vrouwelijke personage. Er zijn natuurlijk zoveel geweldige/leuke/geniale personages, maar ik ga dan toch voor Bellatrix Lestrange (Bellatrix van Detta). Haar krankzinnigheid en liefde voor Lord Voldemort zijn geniaal. Ik ben gisteren op wikipedia een plaatje tegengekomen van de hele stamboom van Bellatrix en Sirius. Watch (sorry voor het grote plaatje, anders kun je de namen niet lezen)
Zo zie je ook maar weer dat Sirius familie is van Harfang Lubbermans, en dus van Marcel Lubbermans. Ook is hij familie van Druella Roselier, en dus familie van de Death Eather genaamd Roselier, Charlus Potter (en dus van Harry Potter), Melania Marsman (dus van Ernst Marsman), Ursula Hork (en dus van Hork, zwerkbal aanvoerder van Zwadderich), Herbert Oorlof (en dus van de opstichter van de winkel Odius en Oorlof), Violetta Bullemans (Margriet Bullemans, heeft Hermoine ooit mee gevochten, is Zwadderaar). En zo kan ik nog wel even verdergaan, haha. Je ziet dus dat als je van zuiver bloed was, je bijna automatisch familie was van anderen die van zuiver bloed waren. De families van zuiver bloed zijn druk bezig met 'uitsterven', omdat steeds meer tovenaars of heksen trouwen met mensen die niet van zuiver bloed zijn.
Pfoe, ik ben een beetje afgeleid van het echte onderwerp, haha. Dus ga ik deze post afsluiten :')
Byebye!
Tumblr_la6fiernfy1qe61x7o1_250_large

2 opmerkingen:

Annemarieke zei

Ahhh! Wat geweldig dat je dit gepost hebt! Dankjewel!!:D
En wat gaaf dat (J.K.Rowling/wikipedia) Die hele stamboom heeft gemaakt!

PowerFlower-x zei

thanks voor je comment :)
xox

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...