2/02/2011

Day 2 - Your favorite movie

Day 2 - Your favorite movie


Mijn favoriete Harry Potter film... Ik heb niet echt specifiek een favoriet, ik zou ze allemaal wel 40 keer kunnen kijken, maar als ik moest kiezen kies ik toch voor Harry Potter and the Philosophers Stone. Ik vind het heel leuk dat Harry dan voor het eerst alles ziet enzo, en dat je Hogwarts voor de eerste keer ziet, en Harry zijn Hogwarts brieven krijgt (wat zou ik er graag één krijgen) en al die dingen! Het zou gewoon zo geweldig zijn als er een Hogwarts was, met al die leuke gangen enzo. Maarja, laten we mijn fantasie maar niet overheersen hier.
Welke film is jullie favoriet? Let me know!
Tumblr_lfja7yczjs1qf282uo1_500_large

2 opmerkingen:

Jeanine zei

Ja! de eerste is inderdaad een hele leuke !!.
Daar is alles nog zo Hogwarts achtig :)
Maar toch van ik Harry Potter 4 ook super!.
Met het toverschool toernooi en Cedric Digorry <3

Unknown zei

Harrypotter! Love it!

Leuke blog ook!

http://rimonabahere.blogspot.com ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...