1/14/2011

08:11


Good morninggggggg!

Vroege post vandaag, ben het eerste uur vrij dus ik had nog wel even tijd om een post te doen. Vanmiddag moet ik voor de 30days Challenge vertellen wat er in mijn tas zit, en waarschijnlijk zal daar niet zoveel in zitten aangezien ik dan net uit school kom :').
Op het moment liggen mijn hondjes zo lekker te slapen dat ik het wel even nodig vond om er een foto van te maken:

Zijn het geen schatjes? ;D We hebben twee banken en ze gaan daar 's nachts altijd stiekem op. De bovenste heet Barry en de onderste heet Jerro. Barry is al een oude opa van 7 jaar en Jerro vind ik altijd nog een puppy, maar is ondertussen al 5 jaar oud geloof ik. Allebij zijn het echte knuffelers, maar Jerro vindt het altijd leuk om aan je gezicht te likken wat toch niet zo smakelijk is, hihi.

Maar, YES, het is weer vrijdag! Ik heb nu dus het eerste uur vrij, dan een uur economie waar ik gister zo hard voor heb geleerd, dan 2 tussenuren waarin we gaan nagellakken, en dan een uur aardrijkskunde en natuur- scheikunde. Daarna is het weer WEEKENDDDDDDDDDDD. Wat is deze week toch snel gegaan.
Maarrrrrrr lieve mensen, sorry voor deze saaie post, ik moet nog even wat eten en make-up opdoen en dan ga ik naar school toe.

Byeeeeeeeeeeee!
Tumblr_l887frkqlj1qcr3ako1_500_large

5 opmerkingen:

Femke | Younique zei

Hihi, ja het zijn echt schatjes <3

Annemarieke zei

Hahaha! wat een Poses :P
xxx

Tessa zei

Hahaha nee ik had foto´s gemaakt ezno
maar toen ging ik the voice kijken en toen vergat ik het
ik doe vandaag wel :V
Loop ik wel een dagje achter $;

en Jerro en Barry zijn geweldig <3
doe maar de groetjess

XXXXXXXXXXXX

Emilie zei

what a cute dogs!!

xxxx

lifeisroyalty.blogspot.com

Marieke zei

Aaah, wat een schatjes! Ik ga je volgen :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...