1/13/2011

Just stay strong.




Hey bloggers,



nog een post vandaag, omdat ik eigenlijk economie moet leren maar daar toch niet zo een zin in heb :')
Oké, als jullie flauwvallen van bloed lees dan niet verder. Ik ben mijn oren aan het strechen (je weet wel, oorgaatjes oprekken) en heb nu 5 mm. Ik had een nieuwe gekocht waar je zegmaar doorheen kon kijken en wilde die erin doen. Bij één kant lukte dat perfect, maar bij de andere sneed die oorbel in mijn oor en toen *poef* hield het niet meer op met bloeden. Maar ik móést hem erin krijgen omdat het gaatje anders weer kleiner zou worden, en na heen lang trekken en duwen zat de oorbel er eindelijk in. End. : D
Zo ziet het er nu uit (don't worry, geen horror foto):
Hihi, ik heb jullie maar niet de bloederige kant laten zien. Maar zoals je ziet is het niet zo een groot gat en ik ben ook niet van plan om er bij te lopen als deze:

Want dat vind ik toch niet zo heel erg mooi :(
-----------------------------------------------------------------------
Other subject.
Ik heb dinsdag stiekem nog drie nagellakjes gekocht, ik kon de verleiding niet weerstaan, maar het komt ook deels doordat ik sommige kleuren echt nodig heb voor mijn nail art. Watch:
Twee van Essence, I Love Berlin en één van Catrice (sorry, ik weet de namen er niet van en ik ben even te lui om 2 trappen naar boven te rennen). Zoals altijd ben ik meteen enthousiast aan de gang gegaan met de kleurtjes maar het resultaat was verschrikkelijk. Zo verschrikkelijk dat ik geen foto heb gemaakt en niet ga vertellen hoe het eruit zag. Dus moest ik het er vanochtend snel af poetsen en ben ik ZONDER nagellak naar school gegaan. Wat voelde dat ineens saai zeg.
Maarrrr morgen heb ik er alle tijd voor (nu ben ik eigenlijk economie aan het leren, dus kan ik mijn nagels niet lakken), want dan heb ik twee tussenuren. Gym valt uit, JIPPIE. We zouden net de piepjestest moeten doen en ik heb daar toch zo een grondige hekel aan. Dus ga ik samen met wat klasgenoten onze nagels lakken, gezellig.
Maar lieve bloggers, ik ga nu echt even leren. Economie is ook niet mijn beste vak en ik zou volgend jaar toch wel heel graag slagen! Dussss,


Have a nice day!





©found at google.

1 opmerking:

Lees even aub zei

dat is zo vet :D
ik wil mn oren ook gaan stretchen :)
maar dan 2e gaatjes. die ik niet heb
dus die wil ik binnenkort laten schieten en dan over een jaar strechen, behalve als het eerder kan
want wil geen littekens of ontstekingen of weetikveelwat D:
ik denk alleen niet dat ik het mag
und ik heb morgen ook een blokuur gym
maar bij mij valt het niet uit :c
xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...