1/24/2011

Day 21- Another moment.

Day 21- Another moment for myself

Zoals je ziet heb ik aan deze challenge 'for myself' aangeplakt, zodat de opdracht wat duidelijker is. :')
Dusss, another moment for myself. Ik vind het lekker om alleen te zijn. Alleen te fietsen, thuis te zijn watheverrr. Natuurlijk vind ik het ook gezellig om lekker te zitten praten met vriendinnen enzo, maar stilte is ook mooi, toch? Als je alleen bent kun je ook gewoon gek doen, meezingen, hard lachen achter de computer, alle zakken chips thuis opeten, bellen zo lang je wilt en ga zo maar door. Ik vind het ook lekker om dan wierook te branden, en dat doe ik niet als er mensen thuis zijn omdat ze dat waarschijnlijk vinden stinken.
Dus, een moment voor mezelf; alleen op mijn kamer met wierook aan en een mooi boek.

Wat vinden jullie een fijn moment voor jezelf? Let me know!

Huggs DaniqueTumblr_lfhwwbxu2a1qzlqbho1_500_large
©weheartit

1 opmerking:

Unknown zei

awh dankjewel voor je leuke reactie weer op mn blog! ♥
ik vind het ook altijd wel fijn om alleen te zijn, dan heb ik namelijk eventjes geen gezeur aan mn hoofd enzo x']
wierook is lekkerrr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...