1/21/2011

8:08

Yesssss daar is 'ie, mijn prinsessenjurk! Hihi, ik stond daar op een stoel en moest op de trommel slaan :'). Op een hele rare manier heb ik die foto dus op de computer gekregen, ik weet eigenlijk niet meer eens hoe.
Gisteren ben ik dus heel lang bezig geweest met maatschappijleer, en als ik geen goed cijfer krijg word ik wel een beetje boos, ik heb er zo lang over gedaan!
Ik heb ook nog even mijn nagels gelakt, ik begon er gisteravond om 9 uur mee, dus was het natuurlijk nog niet helemaal droog toen ik om half 11 in bed stapte. Nu zit er dus een prachtige bed-structuur op. Bah.
Geïnspireert door deze blogster, ging ik de Mario Toads maken. Wat vinden jullie ervan?
Ik moet nu al naar school (1e u vrij gelukkig!) en ik heb het 3e en 4e gym, waarschijnlijk gaan we de piepjestest doen. Arhg.
Veel plezier allemaal op school!
xoxo Danique

3 opmerkingen:

Tessa zei

Aaaaah <3
& had je blond haar?o:
xxxxxxxxxxx

Stiene Saenen zei

Ooh wat een leuke nagels! En heel schattige foto :D x

Jan zei

Haha Mario is gaaf!
En Toad is pro 8)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...