1/23/2011

Day 20- This month.

This month- January

De eerste maand van 2011. Het lijkt alsof deze maand alweer heel lang duurt (al is dat bij januari geloof ik wel altijd) en toch is het nog maar 23 dagen 2011. Ik heb echt het idee dat ik deze maand nog niet zoveel heb gedaan, maar dat zal wel aan mij liggen. (: Pff ik weet echt niet wat ik bij deze challenge-dag moet bloggen, ik vind deze eigenlijk een beetje saai :c Dus maak ik er ook even van 'this weekend'.
Zaterdag heb ik bijna niets gedaan. Meestal ruim ik dan mijn kamer op (aangezien ik door de week werkelijk ALLES op de grond/mijn bureau gooi) maar daar heb ik echt nog geen zin in. Haha, eigenlijk had ik er een foto van moeten maken. Maar ja, ik heb heel lang met tessa gepraat op msn en dat is denk ik het enig zinnige wat ik heb gedaan :').
Vandaag heb ik mijn kamer grondig opgeruimd, nagellak opnieuw ingedeeld etc. , het boek voor school uitgelezen en alweer opnieuw begonnen in 'Zielen'.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik moet nu gaan, apologize voor de kleine post en weinige posts dit weekend, ik post meer door de week omdat ik dan iets anders wil dan school.

See u! xxx

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...