1/10/2011

New nailsssssssssssssss

Hiiiiiiiiiiiii!

Ik ben heel erg happy, omdat ik mijn pakketjes van Mardy make-up shop binnen heb en zelf 5 nieuwe kleurtjes heb gekocht. ;'D Ik ben super blij met mijn mooie kleurtjes, watch:
De eerste is van Catrice, mooi room-achtig geel en heet 'Don't Feed The Birds'. Hij geeft het eerste laagje wel een beetje streepjes, maar hij is erg dun waardoor je hem twee keer moet lakken en dan zijn de streepjes weg (:
De tweede is zo LOVELY <3. 'Green Grass' van Essence van de lijn genaamd 'I Love Berlin'. Ik zag de kleur en ik zag meteen dat ik hem moest hebben.
De derde is een matt top coat van Essence, niet zo speciaal :').
Nummerrrrr 4 is een donkerrode/bruine kleur, heeft ook wel iets paars-achtigs erin.
Nummer 5 is niet dezelfde kleur als Green Grass, al lijkt dat op de foto wel zo. Deze is echt meer blauw en nr. 2 heeft echt nog een zweem groen erdoor.
De zesde en laatste aankoop is heel mooi zilver met glitters. Het potje vond ik ook heel mooi.

En toen kwam ik thuis met mijn aankoopjes en zag ik twee pakketjes liggen! Als ik alleen thuis was geweest had ik een vreugdedansje gedaan. Het was echt superleuk verpakt in een leuk zakje met een lintje. Dit zijn de Dotting Tools en nagellak:


Er zat ook nog een klein vijltje bij, zo leuk! Ik post straks nog wat over twee producten die ik kreeg om een revieuw over te posten. Zoals jullie nu vast wel doorhebben ben ik nu echt een Mardy Make-up Shop verslaafde, ik ben er echt heel erg blij mee. Ik heb alles natuurlijk meteen uitgeprobeerd nadat ik zo snel mogelijk mijn aardbeien eraf had gepoetst. En zoals beloofd, de 'Dot' Nails:
Absoluut niet moeilijk! Maar natuurlijk is het wel moeilijk om alles mooi te houden, dus heb ik het alweer een keer opnieuw moeten doen. De kleuren kreeg ik op foto niet zo duidelijk, mijn duim is de room-achtige geel, wijsvinger is een lichte kleur paars, middelvinger is een beetje 'sweet pink', ringvinger is de blauw die ik vanmiddag heb gekocht -niet I Love Berlin, de andere- en mijn pink is dieprood.

What do you think about it?
xoxo Danique

3 opmerkingen:

Annemieke zei

aaah die stippels zijn echt schattig!
ik heb trouwens ook zo'n ding om die stippen te maken, maar ik denk dat ik een hele slechte kwaliteit had gekocht, want hij is nu al kapot, balen :(

Femke | Younique zei

Die stippels zijn echt cute <3

Marieke zei

Leuke dingen heb je besteld/gekregen! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...