1/17/2011

Day 15- Your dreams

Day 15- Your dreams

Hellooo,
vandaag mag ik wat posten over mijn dromen. :')
Ik droom heel veel. Niet alleen over later, maar natuurlijk ook 's nachts. Ik vind dromen heerlijk, maar ze kunnen je ook zo uitputten. En wat ik altijd wel grappig vind, als ik bijvoorbeeld droom dat ik heel boos ben op iemand, wakker word en eigenlijk nog steeds een beetje boos ben ookal weet ik dat het nergens op slaat.
Ik heb ooit eens ergens gelezen dat dromen ook uit gevoelens bestaat. Hebben jullie ook niet heel vaak dat je een droom had, leuk/stom/verdrietig/geweldig, dat je hem je niet meer kon herinneren maar nog wel bijna, zo bijna dat het frustrerend was? Je bent hem dan eigenlijk helemaal vergeten maar door de gevoelens die je in die droom had herinner je hem weer een beetje. Wel raar, toch?
Alles wordt bepaald, zowel het begin als het einde, door krachten waarop wij geen invloed kunnen uitoefenen. Dat geldt net zo goed voor insecten als voor sterren. Mensen, planten, kosmisch stof: we dansen allemaal op een raadselachtige, ververwijderde melodie, geblazen door een onzichtbare fluitspeler.
Geschreven door Albert Einstein, dit las ik in een boek wat ik voor school moest lezen, en ik vind het geweldig; het klopt precies!

Nu over mijn dromen over later. Het later over een jaar, over twintig jaar en als oud oma'tje.
Zoals jullie misschien ooit eens hebben gelezen vind ik Londen geweldig. De sfeer, drukte, huizen, landschap; alles. Ik wil er dan ook heel graag mijn leven doorbrengen als ik oud genoeg ben. Ik zie mezelf al boodschappen doen, lopend, omdat ik midden in het centrum woon en alles dichtbij is. Ik zie mezelf ook nog altijd een blog bijhouden, ik vind het superleuk en vanuit Londen zou ik het nog leuker vinden! Als oud oma'tje ga ik misschien nog eens ergens anders wonen, in een rustig dorpje vlakbij Londen.

Thank you for reading, x Danique

Tumblr_ledxgisn9c1qas1yzo1_500_large_large
Tumblr_lexqbvvge21qe25qeo1_500_large

2 opmerkingen:

Lees even aub zei

ik heb nog geen dromen over later, maar ik dagdroom wel heel veel, vooral omdat mijn dagdromen meestal leuker zijn dan de realiteit.
op vandaag na dan, moet ik zeggen. iedereen deed super vrolijk en bijna niemand roddelde over elkaar :D
en dankje voor het succes wensen met leren ^^
het ging goed, het was niet zo moeilijk, gelukkig :D

Fashionable and Me♥ zei

Die foto's zijn echt prachtig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...