1/15/2011

Every moment of your life is an opportunity for fashion.

Hello_large







Okay then, ik ga jullie laten zien wat ik vandaag heb gekocht! Ik ben maar heel eventjes de stad in geweest dus veel tijd had ik niet om al die sales eens goed te bekijken. Here they are;

Op de eerste foto zie je kneehighs, in een beetje beige/creme kleurtje met knoopjes. Die strikjes van ernaast wil ik daarop naaien aan de zijkant en dan heb ik leuke sokjes hihi :').  Op de derde foto zie je de Elle, ik ging even bij de grootste boekhandel in Middelburg kijken, -echt, daar zou ik uren kunnen kijken, zo superveel leuke boeken, cd's en veel meer- en bladerde even in de Elle. Ik wilde hem eigenlijk terugleggen maar het was al te laat, ik werd te nieuwschierig en moest hem kopen. Als ik hem een paar keer gelezen heb -ik lees tijdschriften altijd meerdere keren omdat ik altijd wel over iets leuks heen lees- ga ik wat leuke plaatjes zoeken en in mijn agenda plakken.

Op de andere foto's zie je mij, haha, met mijn nieuwe jas. Excuse moi voor de gezichtjes voor mijn gezicht, maar het lukte maar niet om normaal te kijken. Maarrrr daar gaat het natuurlijk ook niet om. Op de foto zie je de kleur van mijn jas niet zo heel goed, en ook niet de vorm. Grr. Maar hij is niet zo vormloos, en hij is een beetje creme/bruin/zwart enzo, en van binnen echt súperzacht :3 Ik heb 'm van de Mundo.

Oh ja, ik heb ook nog nieuwe tunnels besteld! Hier kon je lezen over de tunnel in mijn oor. Nu heb ik deze besteld:
 
En ik hoop toch dat deze er met minder moeite in gaan als die van mijn vorige post, haha. Ik voel aan de ene kant gewoon nog dat hij gewond is, dus ik moet maar voorzichtig doen :c.
But my lovely bloggers, ik ga stoppen, lekker chips zoeken en zometeen op de bank ploffen.
Ik wens jullie nog een hele fijne avond!

xox Danique :3

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...