1/05/2011

Droge lippen?

Good evening!

Het is weer winter, zoals jullie vast al door hebben gehad. En bij de winter horen natuurlijk ook de bekende droge lippen! Vroeger pulkte ik de velletjes er altijd af zodat mijn lippen heel vaak bloedde, maar sinds een paar jaar gebruik ik Blistex.

Het helpt zo geweldig goed! Meteen nadat je het op je lippen hebt gesmeerd voel je het een soort prikken, niet pijnlijk, maar op de manier zodat je vóélt dat het werkt. En wat ik ook nog weleens doe zodat mijn lippen echt zacht zijn is met de 'scrub steen' over mijn lippen te gaan. Ze gaan dan wel een beetje branden maar de velletjes zijn dan helemaal weg.
Dus; last van droge lippen? Dan zou ik zeker eens Blistex gebruiken. :)
Have a nice day!

2 opmerkingen:

stella zei

blistex is echt een goeie lipbalsem ik gebruikte het vroeger toen had ik vaak heele erge schare lippen :P

xx

Jan zei

Haha ik ben Labello verslaafd,
dus I stick to the Labello!
Maar Blistex is voor af en toe ook wel erg fijn hoor ^^
&Haha ja dat klopt ook wel, het is uiteindelijk ook wel een heel gaaf boek! Vond het begin alleen een beetje maf, ook dat ik zo zat van huh waar gaaaat dit over? XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...