1/10/2011

Day 8- A moment

Day 8- A moment...

Ik weet niet echt wat ik met deze dag moet doen, dus ik ga vertellen hoe ik denk over mensen en zielen. Zelf ben ik namelijk heel erg overtuigd dat een mens niet kan leven zonder ziel, dan is het alleen maar een lichaam. Ik denk dan ook dat, wanneer we doodgaan, onze ziel rond blijft zweven tot het weer naar een nieuw lichaam gaat.
Ik denk wel dat wetenschappers er ooit, op een dag, achter komen hoe mensen kunnen uittreden (geest/ziel is dan los van het lichaam en kan overal naartoe). Dat klinkt best wel eng natuurlijk, maar de wetenschap is nu al bijna zover dat we zogenaamd over 20 jaar onsterfelijk zouden kunnen zijn.

Zo, dit was mijn kijk op de zielen.  
Denken jullie er net zo over, of lijkt het juist helemaal anders? Let me know!



Byebye! :3

Tumblr_lemxc8tkfh1qzf0g1o1_500_large
©weheartit.

3 opmerkingen:

Lees even aub zei

wow ik denk dat ik de wetenschap begin te haten
ze denken helemaal niet logisch na
*min of meer*onsterfelijk zijn en op een wereld moeten leven vol met natuur- en mensenrampen?
konden ze niet kleiner beginnen en een oplossing vinden voor alle mensen die het al slecht hebben en wensen ouder dan 40 te worden? jezus. deze wereld he. x_x
maar goed ik ga 137 worden, en ik ga in de ruimte wonen, samen met mn bestevriendunicorn
en ik laat alle poepzooi hier achter
als mensen onsterfelijk kunnen worden kan ik dat =D
xxx

Anoniem zei

haha ik denk er liever niet over na, ik vind het een heel eng idee.
maar leuk geschreven, goed dat je hierover nadenkt, dit is een goed discussiepunt, thanks!

Manon zei

Leuk geschreven! Vind het altijd interessant om meningen van anderen hierover te lezen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...