1/30/2011

Nieuw bovenkantje!

Zoals jullie misschien al hebben gezien heb ik een nieuw bovenkantje gemaakt. Ik vond dat het daar wel weer eens tijd voor was :') Ik was er al een tijdje brushes voor aan het sparen, en de meeste heb ik van Imonline, dus dankjulliewel Imonliners!
Maar.... Niet alleen mijn bovenkantje+achtergrond is nieuw; ik heb namelijk ook een laptop gekocht! Ik wilde er al heel lang één en nu zagen we dat er 19% korting was bij de Media Markt, dus gingen we daar eens kijken voor een leuke laptop. Ik kan nu alleen geen foto ervan maken omdat het fototoestel leeg is, maar ik heb even op onze beste vriend Google gekeken, en volgens mij is dit hem:

Natuurlijk is alles even wennen zo, maar ik vind wel dat hij heel fijn typt! Ik heb op Imonline ook een mooie achtergrond gevonden, dus hierbij een printscreen van mijn achtergrond:

Ahhh ik ben echt zo super blij met m´n laptop!
Mijn zondag was dus best wel leuk, ben dan vanmiddag meteen aan de slag gegaan met de tryal version van photofiltre studio (weet iemand waar ik de key kan vinden voor als de tryal klaar is? ik heb pf studio hard nodig :c ), vanavond ga ik lekker een film kijken en daarna Fringe!

Oh trouwens, ik ben best benieuwd naar jullie bureaublad achtergrond, so tell me about it!
Fijne avond nog!

1 opmerking:

From the start till the end zei

Aah, je achtergrond is echt superleuk!
En, als dat plaatje klopt, hebben we dezelfde laptop:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...