1/07/2011

Second week 2011

Hiii.(:

Weer een post, en het is eindelijk WEEKEND! Eindelijk weer alle tijd voor leuke dingen, zoals bloggen hihi. Ik heb ook weer een wishlist gemaakt, ik blijf maar leuke dingen tegenkomen op fashiolista.com.

Ik ben net snel naar zolder gerend met mijn fototoestel en heb zoveel mogelijk foto's van de lucht gemaakt. Uiteindelijk is deze eruit gekomen:













Het is wel een beetje slechte kwaliteit, maar ik wilde zoveel foto's maken dat ik mijn handen niet goed stil kon houden, haha.
En ook heb ik eindelijk de perfecte school gevonden waar ik supergraag heen zou willen; het Grafisch Lyceum Rotterdam. Ik heb gekeken welke richtingen je daar allemaal op kunt gaan en ik was helemaal verkocht. Het zou alleen wel veel reizen zijn, maar dat zou ik er dan zeker voor overhebben!
Oh ja, mijn wishlist:
Ik heb vanmiddag ook een hele tijd rond zitten kijken op wetbehindthears, daar zijn ook superveel leuke plaatjes/filmpjes en teksten enzo. Dussss hier volgen leuke Harry Potter dingetjes (:

Wish you a happy friday night!


image

2 opmerkingen:

Kaja S. zei

Hey, super leuk blogg <3
Die wishlist is topp!
En die hp dingen :p lol
&&&&&
ik volg je :)
Wil jij mij ook volgen?

xx Lieffs

Annemarieke zei

Die harry Potter dingen:D
Love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...