1/31/2011

Mondayyy

Hellooo!

Vandaag een normale, saaie maandag. Behalve dat Demi en Cynthia met me mee naar huis gingen, gezelligg!
Ik heb de nagels van allebij gelakt (die van Cynthia zie je op haar blog, allemaal even kijken dus!) en Demi haar nagels waren in de Frosting Cupcake stijl die je eerder op mijn blog misschien hebt gezien.

Links ben ik, in het midden zie je Cynthia en rechts is Demi. Haha sorry voor de cam-foto, maar het moest snel snel snel!
Ik heb zo een verschrikkelijk zin in het volgende schooljaar, dan gaan we namelijk in één van de eerste weken 5 dagen naar Engeland (het belangrijkste is dan natuurlijk dat we ook 2 dagen in Londen doorbrengen). We gaan één dag shoppen in Londen, één dag naar musea in Londen, één dag shoppen in nog een andere stad en de andere twee dagen weet ik nog niet. I CAN'T WAIT I CAN'T WAIT I CAN'T WAITTTTTTTTTTTT. Hihi.

Nu ga ik verder met een challenge-day, lekker tv kijken en op mn lieve laptoppieee <3
Byebyeee!
Tumblr_lek99k1nva1qbyz0go1_500_large
©weheartit

3 opmerkingen:

Stiene Saenen zei

ziet er gezellig uit :D x

Maddalena zei

cute :D

Unknown zei

leuke foto's!

http://rimonabahere.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...