1/18/2011

Yoohoow!

Heyyyyy!

Ik kwam om kwart voor 3 thuis uit school en zag dat er post voor me was! Yayy! Post is altijd leuk, toch? :') Natuurlijk wist ik allang wat het was maar toch vond ik het leuk. Dus ik zette een kop boullion klaar en toen... Bambambambambambmabmmabmambamabm *tromgeroffel* had ik..... DIT

ImageShack, share photos, pictures, free image hosting, free video hosting, image hosting, video hosting, photo image hosting site, video hosting site

Jaja, mijn tunnellllllllllllllls! Eerst had ik de zilveren van Cindy in, maar nu heb ik zelf mooie zwarte (:
Nu heeft zij er een foto van gemaakt;

Ziet er leuker uit dan de zilveren, toch? (:

Okayyyyyyy other subject. Ik zit weer een beetje op weheartit te kijken en kom weer wat leuke plaatjes tegen.
1035283_img_4086_largeTumblr_lf7zpdkcz31qg7ytco1_500_large
Tumblr_lf6gmu7ex31qflt16o1_400_largeTumblr_lexh5ksfzc1qbujbxo1_400_large
Tumblr_lewxzjqwgx1qegymbo1_500_largeTumblr_lf6zz7bw7z1qd7t5co1_500_large


En nu ga ik eten! Smakelijk voor jullie alvast, en vanavond volgt er nog een post over 'my first kiss', hihi.
Bye!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...