1/19/2011

Day 18- Your favourite birthday.

Tumblr_lejl16bbaw1qbhswzo1_500_large First of all, gefeliciteerd voor iedereen op de wereld die vandaag jarig is. :') Alle arme kindjes in Africa, oude oma'tjes in Groenland, gehandicapte kinderen in China en zo kan ik nog eventjes doorgaan.
Okayy, mijn favoriete verjaardag. Natuurlijk is het elk jaar leuk, de avond ervoor niet goed kunnen slapen omdat het toch wel een unicum is en je weer een jaartje ouder bent. Ik was 11 november jarig en werd 15, maar soms schiet er echt zo door mijn hoofd 'Wow, ben ik nu alweer 15? Wat oud!' terwijl het helemaal niet oud is, mijn leven moet nog beginnen!
Ik denk toch wel dat mijn favoriete verjaardag was van die in groep 1. Ik wilde altijd een prinses zijn dus ik had van pap en mam een prinsessenjurk gekregen en skeelers! Voor vriendinnetjes had ik mijn Prinsessenfeestje, we gingen hele leuke dingen doen en mijn moeder had voor iedereen een prinsessenrok gemaakt en door een vriendin van haar waren we móóóói opgemaakt.
Tumblr_l9hoprxq9n1qdrk6do1_500_large

Ondertussen is het 19:50 en ben ik behoorlijk gefrustreerd. Ik heb zo een drie kwartier mijn rug verkrampt om op de lage zolder naar foto's te zoeken die ik kon inscannen voor deze post. Toen ik de moed bijna had opgegeven kwam ik eindelijk het fotoboek tegen waar heel veel rare foto's van mij in staan. Ik ging blij naar beneden om weer proberen ze in te scannen, en néé hoor dat ding doet het niet. Had ik kunnen verwachten, vorige week deed hij het ook niet. Scan vanaf de computer of raadpleeg documentatie. Druk op OK. ARHG, frustratie. Want natuurlijk snap ik daar helemaal niks van. En natuurlijk ben ik niet handig met printers.

Anywayyy, zometeen is de nationale IQ-test en ik ga daar stukjes van meedoen, is toch altijd wel grappig :')

Byeeeeeeee! xoxx

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...