1/09/2011

Sunny sunday afternoon

Good afternoon,

ik zit al lekker heel de middag lui achter de computer en niets te doen. Maar ik verveel me eigenlijk nooit. Wat doe ik allemaal als ik achter de computer zit?
-op hyves kijken op de pages van andere mensen
-op facebook bumperstars spelen, aangezien niemand dat op msn kan
-op beautylab posts lezen, inspiratie voor nail art opdoen
-blogs van anderen bekijken
-op weheartit plaatjes kijken
-soms op msn om met Tessa te praten
-op fashiolista inspiratie voor kleding opdoen en wishlists maken
En dat was het ongeveer, niet zoveel zoals je ziet, maar ik vermaak me prima :') Best vaak doe ik ondertussen ook andere dingen, gister bijvoorbeeld; heb ik heel de dag achter de computer gezeten maar ondertussen mijn nagels gelakt, nu kijk ik ondertussen ook tv enzo.
Pas keek ik MTV en hoorde ik dit geweldige liedje:
What do you think about it?
Ennnnnnnn ik heb alvast een Nail Art opdracht voor mezelf:
Het plaatje heb ik gevonden op Fuck Yeah Pretty Nails, daar staat superveel inspiratie op, dus het komende jaar kan ik daar wel mee vooruit (:. Wanneer ik mijn nieuwe Dotting Tools en witte nagellak binnen heb kan ik dus beginnen. Ik zal er zo snel mogelijk een foto van maken!
Anywaysss, kennen jullie het gevoel als je iets heel leuks ziet dat je het dan voelt kriebelen in je buik en het ook supergraag wilt doen? Dat heb ik dus met nail art, tekenen en zelf dingen maken enzo. Hebben jullie dat ook wel eens?
Ik ga helpen met koken, als ik inspiratie heb voor nog een post zal er vanavond nog iets volgen!
Byebyeeeeeee! :3

1 opmerking:

Sjaar zei

Je zondamiddag was zo ongeveer hetzelfde als die van mij! Maar he... Daar is de zondag voor. Succes met je nail art en je baby egel haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...