1/29/2011

My saturday.

Hello!

Pfoeee, dat was geen uitslapen vandaag. Wekker om 8 uur en hup, eruit. Nee nee nee nee, dat deed ik niet voor mijn lol; ik ging naar Rotterdam voor de opendag van het Grafisch Lyceum Rotterdam, en we zouden ook nog naar de Primark gaan (wat had ik daar een zin in! My first time was in Londen, was benieuwd hoe hij in NL zou zijn). Om half 9 stapte mijn zus, moeder en ik in de auto en ik geloof dat we rond 10 u/kwart over 10 aankwamen bij de Primark.
We gingen zo vroeg mogelijk weg zodat het nog niet zo druk zou zijn, met de drukte van Londen in mijn achterhoofd. Gelukkig was het nog niet erg druk, zoals de gemiddelde winkel er rond 2 uur 's middags uitziet. En jeetje, wat word ik blij van al die leuke kleren, ik zie zoveel leuke dingen dat het onoverzichtelijk wordt.
Mijn aankopen:
Linksboven: gebloemde haarband met strik
Middelste boven: sleehakken! Ik heb er vanmiddag al een uur op gelopen en dat ging geweldig ;D
Rechtsboven: gebloemde ballerina's
Links-midden: donkerblauw hoedje
Linksonder: bloemenring
Grote foto: een soort lang shirt met rokje eraan vast (:


Dat waren mijn aankopen van de Primark. Zoals je ziet heb ik niet heel de winkel leeggekocht, maar ik ga morgen mijn laptop kopen! Dus het zou dan wel gek zijn als al mijn geld ineens weg was :") En wat heb ik zin om ein-de-lijk mijn eigen laptop te hebben. Het is gewoon zoveel makkelijker, je kunt hem overal mee naartoe nemen, films kijken enzo. Als ik 'm heb maak ik er een foto van!

Het Grafisch Lyceum. Wat een geweldige school. Toen ik de school zag dacht ik echt 'wow....'. Ik heb echt spijt dat ik geen foto's heb gemaakt, ik zoek wat op google!
Yess, goed plaatje gevonden van de voorkant:
En ja, het was echt zo vol met leerlingen en mensen! Binnen was het ook heel erg druk, dus hebben we een klein rondje beneden gedaan, daarna gingen we naar de 5e verdieping (ik geloof dat er 6 verdiepingen waren) en daarvoor moesten we 12 trappen op. Juist. Als je daar dus  naar school gaat moet je eerst wat conditie krijgen, na 4 trappen was ik al moe. 

Maar; ik vond het echt een super leuke school, ik zou er het liefst nu al heengaan! Jammer genoeg moet dat nog even wachten.

Hoe was jullie zaterdag? Let me know ;D

xxx Danique

1 opmerking:

Lees even aub zei

aaahh die ballerina's zijn zooo leuk~! :D
minpunten van mijn dag: ik heb heel de dag geleerd; proefwerkweek *-*
maandag en dinsdag nog en dan ben ik er vanaf =D
of ja op een wiskundeproject en biologieproject dat we later die week nog in moeten leveren. ugh.
pluspunten: ik ga zo mn nintendo 64 bestellen =D en kleren bij de wehkamp
dus mn dag was ongeveer in evenwicht. denk ik. ^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...