1/08/2011

Just for fun.

Heyyyyy,

second post, gewoon over wat dingen (: ik zit nu op de laptop van mijn zus en de 'J' is eruit, dus dat typt heel vervelend :c. Maarrrr ik heb dus met een tutorial van Beautylab strawberry's op mijn nagels gedaan. Watch:
lol wazig
Ze zijn niet geweldig omdat ik een hele slechte groene nagellak heb, echt, die is gewoon om te huilen. Oh ja, en mijn vingers lijken heel erg rimpelig maar dat komt omdat ik de foto iets scherper heb gemaakt, dus ik heb niet echt zo een oma-handje hoor ;-) Maar maandag of dinsdag ga ik dus even langs bij de DA (ik heb nog een bon van €10) en probeer wat leuke kleurtjes te scoren.

Ook heb ik nog wat besteld bij http://www.mardymakeupshop.nl, namelijk een witte nagellak en nog een Dotting Tool, omdat ik twee kleinere had besteld gister, en de groene is het grootst :') :
Nail-art pen groenNagellak Safari, kleur wit ,french manicure
Ik ben benieuwd wanneer ik de nagellak en drie dotting tools binnenkrijg, kan niet wachten om te beginnen. ;D

En toen was het alweer bijna zondag, ik vind dat de stomste dag van de week. Nog meer dan de maandag. Er is gewoon niets te doen behalve huiswerk, bloggen (vind ik niet erg om te doen hoor, hihi), kamer opruimen, beautyblogs bekijken en dat soort dingen.
De leukste dag van het weekend vind ik de vrijdag, al is dat niet eens echt een 'weekend-dag'. Op die dag heb ik altijd het gevoel dat ik nog een heel weekend voor me heb en dat school nog zó ver weg is, maar dan is het altijd weer veel te snel zondag.

Wat is jouw lievelingsdag? Let me know!

Sleep well!

40878_1650095214501_1300611757_1805286_6695222_n_large

7 opmerkingen:

Anoniem zei

mooie nagels!

PowerFlower-x zei

heel mooi gemaakt!
en bedankt voor het volgen!:D
it makes my day!

xox

Anoniem zei

Heel erg leuk! <3

Anoniem zei

Haha, de laatste foto is leuk. &leuke achtergrond! xx

Tessa zei

Aaah leuk! Ik heb dat ook een keer gedaan, naja geprobeerd. Ik heb daar echt geen geduld voor haha :V ZONDAG IS STOM
en maandag ook. en woensdag ook. D:

XXXX

Jan zei

Wow ik vind het er eigenlijk wel gaaf uitzien!
Haha ik kan dat soort dingen dus echt absoluut niet, ben ik veels te klunzig voor ^^
&Ik hou van vrijdagen :D

Ow ja en nog als antwoord op je comment,
sowieso bedankt, ben er ook erg blij mee indd ^^ en binnenkort doe ik een give-away, dus wie weet win je dan! :)

Demi zei

Ik vind je nagels echt super leuk zo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...