1/29/2011

Music

Ik heb even wat liedjes die ik graag met jullie wil delen. Ik heb ongeveer 1,5 jaar geleden het bandje He Is We ontdekt, via deze vlogger. Meteen was ik verkocht, het is echt eens wat anders dan normaal! Ongeveer alle liedjes zijn akoestisch aangezien het bandje uit twee personen bestaat, namelijk Rachel en Trevor. Ze zijn zo ongelofelijk getalenteerd! Ik snap niet dat ze nog niet heel erg beroemd zijn.
Ik post hieronder een aantal liedjes en ik raad zeker aan ze te luisteren, en je komt vast nog wel vaker liedjes van He Is We tegen op mijn blog!
Veel luisterplezier, en veel plezier met alles wat je doet op deze zaterdagavond! Ik ga lekker met chips voor de tv zitten, gezellig met mijn hondjes.
Seeyouuu!

1 opmerking:

Anne. zei

20 seconde (random in 't midden van 't liedje) en ik was verkocht :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...