1/03/2011

Day 01- introduce yourself




De eerste dag van de 30days challenge. Ik hoop dat ik het elke dag volhou! :')
Dusss, introduce myself...
Let's start.
Zoals jullie vast wel weten, heet ik Danique. Ik woon in een dorpje in Zeeland, en zou later verschrikkelijk graag in Engeland(Londen) willen wonen. Waarom? Ik hou van de gebouwen, drukte, taal, landschap, mensen, winkels en alles eromheen. Hier in Nederland heb ik dat gevoel totaal niet. Dus hoop ik dat ik veel geld kan sparen en in een leuk appartementje kan wonen. :-) Ditttt ben ik:
ik woon weer boven :D

11 November was ik jarig en werd ik 15 jaar, al voel ik me soms nog een klein kind. Ik heb twee zussen, Kirsten (23 jaar) en Cindy, (20 jaar). Kirsten woont in Breda, heeft een tijd in Amerika gewoond en heeft nu een Costa Ricaanse vriend, waar ze op het moment ook is. Cindy woont ook niet meer thuis, wat mij hier thuis heel eenzaam maakt. Gelukkig heb ik mijn twee hondjes Jerro en Barry nog, de allerliefste van de wereld!
Ik doe aan acro en tumblingbaanspringen, en dat terwijl ik een hele slechte conditie heb. Maarja, je moet toch iets doen he. ;)
Mijn hobby's zijn; bloggen, fashion, lezen, tekenen, schilderen, muziek luisteren, plaatjes zoeken op weheartit.com, leuke blogs bekijken ennnn niet te vergeten laptoppen. :)
De vrije tijd die ik heb besteed ik nu vooral aan het lezen van 'Zielen' van Stephenie Meyer en bloggen.
Oh, en zoals niet veel hier in Nederland, ben ik absoluut niet verslaafd of gek op mijn mobiel. Het is een Nokia die ondertussen 6 jaar oud is en hij doet het geweldig, maar ik doe er bijna niets mee. En eigenlijk vind ik het verschrikkelijk dat ik overal bereikbaar ben, omdat ik niet van bellen hou, haha.

Nou, ik denk dat ik zo wel genoeg over mezelf verteld heb. Ik ga lekker thee maken en warm worden.
Seeyouuuu, xoxo Danique
Il_570xn.198897013_large

5 opmerkingen:

Jet♥ zei

heel leuk!
wauw mooie tekening! =)
die appels zijn inderdaad heerlijk!

Tessa zei

Yeeey leuke (:
Hihi jaaa idd leuk <33

sophia noa zei

wat een leuke challange! ik wil ook weg uit nederland, hier is het saaai.

Jan zei

Leuk om te lezen!
Sowieso erg leuk zo'n 30 days challenge, misschien moet ik dat ook maar een keertje gaan doen ^^

&Hoe vind je Zielen? Ik las 'm vorig jaar ofzo, toen ie net uit was, en ik vond het eerst echt een supermaf en raar boek, maar achteraf vind ik het echt een supergaaf boek!

stella zei

je hebt echt eeen hele leuke blogg!!
ik follow je follow mij?
http://jadoremegusta.blogspot.com/


x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...