1/05/2011

Day 3- Your parents

Day 3- Your parents
* Pappie en mammie

Dit zijn mijn ouders (sorry dat 'ie zo klein is, kon even geen grotere vinden). Mijn moeder heet Eline en komt uit een gezin met haar ouders, zusje en broertje. Ze werkt met verstandelijk gehandicapten, ik werk daar soms ook en dat is supergezellig! Mijn vader heet Tonny. Ik weet niet hoeveel broers of zussen hij heeft, omdat we gewoonweg niets met die kant van de familie doen. Ik heb wel zijn vader gekend, opa Molen zoals we hem noemden. We noemden hem zo omdat we altijd een molen zagen als we naar hem toe gingen. :') Zoals bij ieder ander zijn mijn ouders natuurlijk heel belangrijk voor me. Met mijn vader kan ik het meeste lachen, en met mijn moeder kan ik gezellig een avondje op de bank tv zitten kijken naar Grey's Anatomy.
Dit waren mijn ouders; morgen komt day 4- What you ate today. Vanavond post ik nog een normale post,
Seeyou, xoxo Danique
Tumblr_lcf70glqf21qbemqao1_400_large

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...