1/09/2011

Day 7- Your best friend

Day 7- Your best friend

Mijn beste vriendin is Tessa. Ik ken haar nu ongeveer 6 jaar, en hoe we elkaar hebben leren kennen is heel grappig; we waren allebij fan van ZOOP, en tessa had er een site over. Op de één of andere manier ben ik op die site terechtgekomen en deed ik mee met een prijsvraag (hihi). Toen kreeg ik een mailtje van Tessa dat de tijd om mee te doen zegmaar al voorbij was, en volgens mij heb ik haar toen toegevoegd op msn (: Na een tijdje msnen besloten we brieven naar elkaar te schrijven, gewoon, omdat het zo leuk is om post te krijgen. Dat hebben we heel erg lang gedaan, maar nu verwaarlozen we dat eigenlijk een beetje.

Oh ja, we wonen ongeveer 4 uur rijden van elkaar af dus afspreken gaat niet zo snel. Twee en een half jaar geleden ging Tessa op vakantie in Zeeland (daar woon ik) en hadden we afgesproken dat ik een dagje naar haar toe zou komen. En sindsdien proberen we elkaar elke vakantie te zien!
Oudste&nieuwste foto die ik heb:
love you honeyyyyy - Tezz Zzzzz
biosss

--------------------------------------------------------------------------------------------As we walk our path of life,
we meet people everyday.
Most are simply met by chance,
but, some are sent our way.
Tumblr_lemu0f76l91qg67lvo1_500_large

4 opmerkingen:

Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei

Very nice blog!

Would you like to follow each other?

Lots of love, Lisette
sweetlisette.blogspot.com

Femke | Younique zei

Aah wat een lieve post ♥

Unknown zei

Leuk zo'n speciale vriendschap! :)
x

Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei

Ja ik volg je ook ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...