1/15/2011

Day 13- This week

Heyyyy!

Het is weer WEEKEND! En het spijt me verschrikkelijk dat ik gister geen challenge-post heb gemaakt, maar ik was om 3 uur ongeveer thuis uit school en om half 4 moest ik werken, dus had ik alleen 's ochtends tijd voor een post ):. Maarrrrrrr don't worry, ik zal er nooit meer 1 overslaan hihi.
Oke, this week. Ik doe het over de komende week, aangezien er deze week niets boeiends is gebeurd.
Today: ga ik taarten bakken, morgen is mijn opa jarig :').

Okay ik ben even weggeweest, ondertussen is het 15:00, maar ik ben net naar de stad geweest en heb een nieuwe winterjas gekocht haha en nog wat dingen, straks maak ik foto's! Oh en ik heb ook nog 5 mm tunnels besteld, zwarte nu omdat deze die ik nu in heb van mijn zus zijn. :')
Maarja, vandaag ben ik dus nog naar de stad geweest, heb ik Cindy's nagels gelakt, vanavond ga ik lekker frietjes eten en nog een leuke film kijken en dan slapen <3
Sunday: vind ik een verschrikkelijke dag zoals jullie waarschijnlijk al weten, en doe ik bijna niets.
Monday, tuesday, wednesday, thursday, friday: school, school en nog eens school. En ondertussen bloggen, eten en drinken, slapen, douchen/wc en verder niet zoveel :c
Volgend weekend wil ik een laptop gaan kopen, als ik tijd heb tenminste. Ik ga misschien naar een opendag van het Roc, en 29 januari ga ik naar de opendag van het Grafisch Lyceum Rotterdam, daar zijn superveel leuke richtingen zoals art en design, fashion, sign, allerlei dingen met media. Ik ben echt benieuwd hoe die school eruit ziet!

Rightttt ondertussen is het nu 19:12, ik heb vanmiddag foto's gemaakt en net kwamen onze ex-buren eten, met drie hele lieve kindjes hihi. Ze vinden onze honden altijd heel erg lief en willen er heel graag mee lopen. Maarrrr ik ga zo stoppen met deze post, foto's erop zetten en nog een post maken!

Fijne zaterdagavonddddd :3

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...