1/04/2011

My dayyyyyyyyyy.

Hellowww (:
Weer een berichtje; maar ik probeer toch nog normaal te posten ondanks de 30days challenge. Vandaag was het de tweede dag school, en alles begint weer te worden als normaal...
Verder heb ik vandaag een armband gemaakt. Ik post een foto, maar eerst ga ik even Glee kijken :')
20:42, de armband. Ik heb alleen maar verschillende kralen gebruikt, van superveel andere armbanden. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

21:41, there I am. Glee is afgelopen; het was de aflevering met Lady Gaga (niet met Gaga herself, maar met haar kostums en liedjes, echt geweldig :3).
Morgen weer naar school, tot 4u. Maar gelukkig heb ik Ckv, dat heb ik van een superleuke leraar dus is het helemaal niet erg. :") Dusss ik ga slapen, anders ben ik morgen weer eens moe.
Goodnight, x Danique

4 opmerkingen:

Jet♥ zei

superleuke armband!

Unknown zei

Leuke armband ;D
Ik blijf wel bloggen hoor, heb alleen het idee dat m'n blog zo saai is als ik er alleen maar tekst en foto's op zet..?

xx Ellen

Unknown zei

Mmmh, ja maar het probleem is, ik doe nu dan een project (365dagen) en ik kan opzich deze wel houden, maar dan heb ik 1 fotografie blog, en beyourselfinspireothers nog .. en ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen haha. Oke ik ben lastig :')

xx

Eve Dijkema zei

Leeeeuk :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...