1/17/2011

Thanks gran!

Good morningg,

Zoals jullie misschien al had gelezen was ik gisteren veel bij mijn opa. Mijn zus en ik wilden niet heel de tijd bij alle mensen zitten dus hebben we gezellig spelletjes gedaan. Nadat we levensweg, mens erger je niet, het zakgeldspel, domino en nog meer hadden gedaan ging ik boven in een kast nog meer spelletjes zoeken. En wat kwam ik daar tegen? Deze tas:
Mijn nieuwste liefde! Ik zag 'm en ik zag mezelf er al meteen mee lopen. Je ziet op de foto niet goed  hoe groot hij is maar het is bruikbaar als schooltas :'). Thanks granddad!

En toen was het weer maandag, 07:20. Ik moet om 07:41 weg, dus nog even de tijd om deze post af te maken en op facebook te gaan (: Ik heb nu alweer zin in weekend! Maar deze week is toch zo voorbij.
HAHA ik heb gister grote vriendenschoonmaak gehouden op hyves, heb nu nog 377 vrienden. En ik ging net even in m'n inbox kijken, zie ik dat ik alweer 4 vriendenverzoeken heb. VRIENDENverzoeken mensen, daar hoor je toch eerst vrienden voor te zijn? Maar ja :c

Ondertussen is het 07:25 en ga ik make-up op doen, eten pakken en naar school! Veeeeell succes met proefwerken/examens/wat dan ook en een fijne dag nog :')

Still a great song, en ik heb best wel zin in vakantie! How about you?


xxxx Danique

3 opmerkingen:

Tessa zei

Aaaah wat leuk vooral omdat die bij je opa lag hihi
dat maakt et speciaal $;
ik ga zo naar schoool D:
xxxxxxxxxxx

Nikita zei

Cute blog! X

Femke | Younique zei

Leuke tas! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...