1/11/2011

Day 9- Your believes

Day 9- Your believes

My believes...
Ik geloof niet echt in een god of zoiets, maar wel dat er 'iets' is. Als ik een geloof zou kiezen zou ik het Hindoeïsme kiezen. Wel apart natuurlijk met alle verschillende goden, maar ik denk dat zij er het dichtst bij zitten met hoe het voor en na de dood is.
Ook geloof ik in Liefde. Ik geloof dat, als maar iedereen genoeg lief heeft, er vrede op de wereld zal komen. Maar waarschijnlijk is dat toch te ver gezocht en zal er altijd wel een oorlog zijn.

Dus, als iedereen gewoon zo lief mogelijk tegen elkaar doet zijn we al een heel eind, hihi. :3



What do you think about it?

Tumblr_lete45nsxk1qe7vz2o1_500_large
©weheartit

1 opmerking:

Fashionable and Me♥ zei

Mooi verhaaltje!
Die foto is echt prachtig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...