1/19/2011

Supriseeee!

Hiiiii!
Over de 1000 bezoekers! That feels awesome ;D En ook al 19 followers, I love you guyssss! Echt, het idee dat mijn blog wordt gelezen vind ik fijn en motiveert me om door te gaan. Als jullie tips/kritiek hebben, tell me! Vind ik alleen maar handig :")

Vandaag was er alweer post voor me, maar dit keer onbekend... Nou ja, onbekend? Ik zag aan het handschrift al meteen dat het post van Tessa was! © Ik maakte het snel open en dit kwam eruit:


Een lieve brief en Nail Fashion Stickers, van de 'I Love Berlin' lijn van Essence, en een Nail polish pen, dus een soort nagellak maar dan eens iets anders! Sweat, ins't it?
By the way, de kleur nagellak die eruit komt is heel mooi framboos rood.
Ik ben vanavond meteen met de nagelstikkers aan de slag gegaan, alleen had ik geen idee hoe het moest. Ik heb er wel even een foto van gemaakt voor jullie:
Als je goed kijkt zie je dat het heel lelijk is gedaan. Maar, ik heb nog 8 stikkers over, en oefening baart kunst is het niet?
En op weheartit kwam ik echt iets prachtigs tegen:
Tumblr_l9uq4rmew11qbel3co1_500_large
Het universum op je nagels! Dat zou echt awesome zijn als ik dat kon. Misschien ooit, als ik wat beter ben met de Nail Art, dat ik het eens probeer (:
Nu ga ik stoppen, tv kijken (iq-test hihi), brood klaarmaken voor school en dan naar bedje toe!
Sleep wellll!

2 opmerkingen:

Sanne zei

Wauw, ik vind die nagels met sterren enzo echt heel mooi! Maar ik denk dat ik dan ook nog wel even door moet oefenen, haha.
Leuke blog, zeker door blijven gaan hoor! (:

Tessa zei

Hihi 8D
Die nagel stickers zijn nog best wel mooi eyO:
blijven ze lang zitten?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...