1/26/2011

Long day.

Hiii!

Pfoeee ik heb vandaag bijna geen tijd gehad om te bloggen. Ik moest tot 4 uur naar school, bah! Gelukkig had ik het 5e en 6e tussenuur zodat ik met vriendinnen lekker om een McFlurry ging. (:
Oh en ik had ook nog pech, ik heb een echte oude fiets, dus geen nieuwe (oké logisch), ik had ook geen spatbord maar dat nu gelukkig wel, maar mijn ketting wilt er ook nog wel graag af vallen. Zoals vanochtend. Als het gefilmd was had het er echt grappig uit gezien volgens mij; ik stapte nietsvermoedend op mijn fiets en begon snel te trappen en viel meteen om omdat ik natuurlijk niet vooruit kwam :')
Dus had ik snel de mountainbike van mijn pap gepakt en *woeshhh* daar ging ik. Ik kwam er hartstikke snel op vooruit, alleen rijd ik 's ochtends niet zo snel met het groepje waar ik mee fiets. Op de terugweg was ik lekker alleen en was ik een kwartier vroeger thuis. ;D

Nou ja, toen was ik dus thuis, heb ik nog even wat gelezen in 'Zielen', ging ik eten en naar de opendag van het Edudelta. Daar heb je richtingen met bloemen, boeren(don't worry, ik word geen boerin), art @ design (dit wil ik wel!), dierenverzorger, en nog meer. Er was ook een modeshow met kleding/accessoires die ze zelf hebben gemaakt/dingen aan hebben toegevoegd, dat zag er echt zo leuk uit!

Ik weet nu al bijna zeker dat ik niet naar het  ROC ga. Bij mij in de buurt heb je alleen een ROC voor toerisme, economie, bakkers enzo, en dan is er een half uurtje reizen hier vandaan nog een ROC voor zorg en welzijn. Daar moet ik nog even kijken, maar ga ik waarschijnlijk ook niet heen.

Dusss hoe mijn toekomstige 9 jaar eruit zouden zien: volgend jaar examen doen op Mavo (en slagen natuurlijk), 4 jaar Art@ Design op het Edudelta, 4 jaar op het Grafisch Lyceum, en dan misschien (misschien? IK SMEEK HET) naar Londen! ;D En dan in een leuk appartementje/klein huisje daarzo wonen dicht bij het centrum en dichtbij Tessa :')

Morgen heb ik denk ik ook niet veel tijd om te bloggen; ik moet een verslag maken en trainen :c. Pff, het is weer eens een drukke tijd met school. Nou ja, ik probeer echt zo vaak mogelijk te bloggen!

Rightt, ik ga douchen enzo en lekker slapen, ben hartstikke moe!

Sleep well :3
Summerbicycle_large
Tumblr_lflsa9t1ab1qdvytko1_500_large
©weheartit

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...