1/25/2011

Hippie :")

Taisie
Silence. Like the sunrise. You are quiet and reserved. Peaceful. You feel at one with nature. Afraid of crowds/busy places. Your closest friends are likely animals. Plants. Or books etc. You are optimistic but you are also very cautious. A bare-footed, happy-go-lucky, tree-hugging hippy.

Dat kwam uit de quiz op facebook genaamd "What is your 'hippy' name?". Klik hier om de quiz zelf te doen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Ik heb even iets verzonnen. Een soort tag, iedereen die het wilt mag 'm overnemen!
Het gaat zo; je typt alle letters van het alfabet onder elkaar en schrijft er iets achter wat je leuk vind en met die letter begint!

A: appels. Gezond, lekker en come on; ze zien er best leuk uit toch?
B: BLOGGEN! Op dit moment bijna mijn grootste hobby. Ik verwerk hier mijn andere hobby's in en kan er lekker mijn verhaal kwijt.
C: Charlie McDonnell! Greatest vlogger on the internet <3
D: Dude, c'mon! Nee sorry, hier weet ik er geen.
E: Excuses, mijn brein heeft het begeven.
F: Films. Ik vind het super leuk om naar de bioscoop te gaan, lekker popcorn te eten en op het puntje van de lekkere bios-stoelen te zitten omdat het zo spannend is. Harry Potter is natuurlijk mijn favoriet. ;-)
G: Grrr, ik weet er geen!
H: Harry Potter. Boeken, films het maakt niet uit, alles is geweldig. Ik vind het verschrikkelijk dat het in juli afgelopen is. Ik zou heel graag bij de laatste film naar de officiële premiére gaan in Londen. Dat zou het echt compleet maken.
I: Internet. Tsja, zonder internet zouden we hier niet eens zitten en online blog's onderhouden. Dus; applausje voor het internet!
J: Jerro en Barry, mijn twee allerliefste hondjes!
K: Kunst. Mensen kunnen veel gevoel of verborgen boodschappen leggen in kunstwerken, dat vind ik leuk om te zien.
L: Londen. My love, my future.
M: Morgen/ de ochtend. Het liefste zou ik elke zonsopgang zien en daarna een rondje lopen op het strand. Het is gewoon het vredigste moment van de dag.
N: Nagellak. De geur van verse nagellak, hihi.
O: Owls! Uiltjes vind ik zooo leuk, al komt dat natuurlijk ook door Harry Potter.
P: Paramore, I love them <3
Q: ?
R: ?
S: Strand. Lekker met een boek op een handdoek liggen, geluiden van het strand en het relaxen kan beginnen.
T: Tessa, lofjoeeee!
U: Universum. Ik vind het universum altijd heel interessant en mooi, als ik later geld genoeg heb ga ik wel een keer naar de maan! ;D
V: Vrije tijd. Ik vind het niet leuk om het druk te hebben, dus doe mij maar lekker wat vrije tijd.
W: Wish. Ik doe zovaak mogelijk wensen. Maar natuurlijk alleen als het een speciale tijd is. Bijvoorbeeld 11:11, 23:23, 15:15, 11:08. Die laatste is natuurlijk niet speciaal, maar op één of andere manier is die erbij gekomen. En omdat jij dit nu leest; make a wish!
X: ?
Y: You, my dear followers/visitors!
Z: Zussen. Met mijn twee zussen kan ik het heel goed vinden en ik hou super veel van ze!

Dussss, ga je gang en kopieer deze 'tag'. Eigenlijk is het nog heel erg moeilijk, zoals je ziet heb ik bij 4 letters niets kunnen verzinnen. Nu moet ik naar school gaan! :(

Byeeeee!

1 opmerking:

Cynthia zei

aaah dat is leuk! Die ga ik ook een keer doen haha. Ook al weet ik waarschijnlijk niet bij elke letter iets. xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...