1/28/2011

Day 23- Something that makes you feel better

Day 23- Something that makes you feel better

Het zijn de kleine leuke dingetjes die het leven leuker maken zoals een vallende ster, cadeautje, lekker ruikende bloem, een paar zonnestralen, verliefd zijn, gevoel van vriendschap en nog veel meer. Zulke dingen zijn echt belangrijk.
Wat mijn ochtend of dag goedmaakt is de zon op zien komen, zoals vanochtend. Ik fietste om half 9 weg van huis en zag zo een mooi randje van de zon die opkwam, en aan de andere kant zag ik een mooi stukje maan. Raar toch, dat die twee dingen er tegelijk kunnen zijn? Maar ik vond het niet erg, mijn ochtendhumeur was meteen verdwenen!
De geur van vers gemaaid gras is ook magisch voor mijn ochtendhumeur.

Welke kleine dingen vind jij belangrijk in het leven?

Fijne dag nog, xx Danique
D4160e010cc5cdd69cd070f4a47a208f_large
©weheartit

3 opmerkingen:

JM zei

die foto is echt mooi!

Lisette Pool - 24/7 STYLISH zei

ik kan ook echt genieten van alle kleine dingen ^^

▲ Lots of love, Lisette ▲
sweetlisette.blogspot.com

nee zei

leuke blog, mooi geschreven!
x

http://highheelsandsneakers.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...