1/21/2011

Day 19- Something you regret

Day 19. Something you regret.

Iets wat ik 'berouw'. Dat vind ik toch wel moeilijk aangezien ik nog maar 15 ben. Maar op het moment vind ik het nog steeds verschrikkelijk dat Zac en Josh Farro weg zijn uit Paramore, de band zal nu nooit meer hetzelfde zijn zélfs al komen er nieuwe members bij. Maar ze zullen altijd geweldig blijven.  'Paramore is still a band,' zei Hayley Williams, and that's true, because we love Paramore. <3
Ogaaahxj2h_vfwiegk_ywjumlcotwnw6kpuj_dhzksojodq5vj65omirkscif6f5ggpa0cajvyxbfokjeueyfpj35ygam1t1udaktrkgvsx_9e332ki3gszi9i0m_largeTumblr_lf1dlsyjy41qfay4so1_500_large
Tumblr_lf1clultsk1qfay4so1_500_largeTumblr_lf1bzhloyi1qfay4so1_400_large
Hayley en Taylor- In the Mourning.

Hé wat grappig, waar ik nu toch net achter kom! Ik heb twee jaar geleden of zo een liedje van Paramore gedownload, hij was door limewire 'I Caught Myself' genoemd, terwijl er al een ander liedje van Paramore zo was genoemd. Ik heb het over dit liedje. Oké, dus ik ging het liedje luisteren en vond het heel apart; Hayley klonk wat anders en het werd gewoon op een andere manier gespeeld zegmaar, maar ik had er verder geen aandacht aan besteed omdat ik het liedje wel leuk vond.
Zit ik nu dus een beetje op youtube te luisteren naar Paramore toen ik het filmpje van daarnet tegenkwam. Het was niet Paramore maar Renfue, en de stemmen van Hayley en de zangeres van Renfue lijken heel goed op elkaar.Nu lees ik ook weer (ik doe wat onderzoek uit naar Renfue) dat mensen het expres hebben gedaan, liedjes van Renfue titels van liedjes van Paramore geven. Raar.
Maar oké, toch weer een mysterie opgelost ;)

Ik ga vanavond tot 7 uur werken en daarna naar een opendag van het ROC. Morgen ook naar een opendag, en volgende week woensdag en zaterdag ook. Pfoe, wat een drukte!

Tot blogse, seeyouu!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een knappe man op de linker foto!
zat die in paramore?

Veronique zei

Jammer ja dat ze uit Paramore zijn. & Grappig dat je daarachter kwam hahaha ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...