1/02/2011

New year, new dreams

Three_hundred_forty_three_by_redkitestring-d34guqw_large
zaterdag 1-1-'11 12:45
Good morning c:
De eerste ochtend van 2011. Pfff. Ik hoop toch dat dit een leuk jaar wordt! En ik heb geen goede voornemens, aangezien ik die na één week weer vergeet of ze anders na drie weken alweer heb gebroken. Het nadeel van de eerste dag van het jaar is bij mij wel altijd dat ik dan geen goed humeur heb. :")
Fail moment van de dag; tessa -beste vriendin- en ik dachten dat vannacht om 5 u 'Born This Way' van Lady Gaga uit zou komen, zoiets stond op haar twitter.  GING HET VERDORIE ALLEEN OM EEN FOTO! o; Harde fail. Het liedje komt pas in máárt uit. :c Nog maar eventjes wachten dan.

O, ik heb één goed voornemen: weer naar Londen gaan :) En ik hoop toch heel erg dat die uitkomt!
Nu ga ik naar mijn familie. Boringgg! Gelukkig heb ik een leuk boek, dan maakt het niet uit hoe saai het is!

zondag 2-1-'11 14:33
Morgen moeten we weer naar school... Ik zie er echt heel erg tegenop, en waarschijnlijk ben ik niet de enige ;-). Ter verveling bedacht ik me dat ik weleens een oud schrift kon pimpen, ik heb hem namelijk nooit gebruikt omdat ik de buitenkant lelijk vond, haha. Hij is nog niet af, ik wacht nog op leuke plaatjes uit tijdschriften, maar zo ziet het er nu uit:

Niet heel speciaal dus, maaarrr dat komt nog :') 
Ik ga nu wat bedeldingetjes aan een kettinkje hangen,
fijne laatste vakantiedag en tot blogs (:
5080773849_7d18b0629f_large
© weheartit

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuke blog heb je en leuke fotootjes!
ik wil dit jaar ook weer naar londen met mijn klas, hihi!
maar eerst mijn examen maar eens halen ;$

Jet♥ zei

leuk:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...