1/06/2011

Beautiful music

Hello you! :)

Mijn tweede post voor vandaag. Ik moet zo gaan koken, dus hij zal denk ik niet heel erg lang worden. Ik heb een wishlist samengesteld, en er had nog zo superveel bij gekunt, dus waarschijnlijk plaats ik er binnenkort nog eentje. :') Ook post ik wat liedjes die ik op het moment heel erg mooi vind.
De plaatjes heb ik van Fashiolista.com, een soort weheartit maar dan over kleding! En er staan zulke leuke dingen op..... Hier komen de liedjes die ik at the moment luister. Het eerste liedje is van He Is we, een niet zo bekend bandje/groepje uit Amerika, en ze maken echt supergoede muziek (het bestaat uit twee mensen). Het is zeker de moeite waard om er meer liedjes van te luisteren! (:


http://img137.imageshack.us/img137/8839/65904902.png


Hope you've enjoyed it!

Fijne avond nog! xxxx, Danique
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...